Mit dem heutigen offiziellen Community Update klärt EA die Fragen zum kommenden Patch v1.2 und dem angekündigtem Booster-Pack BF2:Euro Force auf.
Der Release des Patches verschiebt sich um 2-3 Wochen (was EA/Dice sehr bedauert), da die Entwicklung länger andauert, als vorher geplant und Änderungswünsche der Community berücksichtigt wurden; somit verschiebt sich auch die Veröffentlichung des Boosterpacks BF2: Euro Force, da der Patch in der Version 1.2 auf BF2:Euro Force aufbaut. EA Deutschland nennt den 24. Februar als neues Datum.
Das geplante Feature, Minen künftig per Taste G einzusammeln macht Dice noch Probleme, so wird es voraussichtlich noch nicht im Patch 1.2 enthalten sein, wobei allerdings Dice sehr bemüht ist, dieses Problem in den Griff zubekommen.
Dafür sind als neue Features für Patches 1.2 hinzugekommen:
- Der rot & blaue Nametag Bug wurde erfolgreich gefixt.
- Der Bug, Wände durch drehende Geschütztürme zu durchdringen wurde erfolgreich entfernt; sowie die bei allen anderen drehenden Sitzpositionen in den Fahrzeugen.
- Der Bug, das abgefeuerte Geschosse von Panzern und Granaten verloren gingen, wurde weitreichend minimiert.
- Die Wurfentfernung für Handgranaten, Ammo und Health Packs wurde erhöht.
- Der Code wurde besser abgesichert, um im Vorfeld künftigen Bugs besser vorzubeugen.
Hello Battlefielder's, we have news to share with you in regards to the upcoming 1.2 update. We've decided to push the 1.2 update out a little longer than we had initially planned. We felt that it was important to delay the update and take care of some of the issues that have had the community concerned. This means that it will be released sometime in the next couple of weeks. This, unfortunately, means that the Euro Force booster pack will be delayed as well, since it relies on the update. Look for Euro Force to be released in the latter half of February now.
Also, another bit of news is that the new feature that allows players to pick up deployed mines with the G key is being held back. In the end, we felt it just wasn’t complete enough for public consumption. We at EA/DICE apologize to all of you who were eagerly awaiting this feature.
The following issues were addressed:
- Being able to pass through walls using a spinning tank turret has been fixed. It has also been addressed on all rotating vehicle positions just to be safe.
- The disappearance of tank projectiles and grenade launcher projectiles during online play has been improved and should occur less frequently.
- The distance for throwing hand grenades, ammo packs, and health packs has been increased.
And finally:
- The Red/Blue nametag bug has been addressed. Regarding the last point, what we have done is make the code more secure to try and prevent any cases where this bug may occur. Since the fix has been in place, we have had no reproduction of the bug in testing.
We’re excited about being able to release the 1.2 update very soon and hope you all are too.
Until next time, carry on soldier!
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Quelle